Het moment dat jouw huid verandert. Voor altijd.

Dermalogica streeft altijd naar een gezonde huid voor iedereen. Huidverbetering en échte resultaten, dat is wat telt.

Een gezonde huid staat voorop

Wanneer producten van Dermalogica in aanraking komen met de huid, gebeurt er iets bijzonders. Een gezonde, mooie huid, krijgt dan een andere betekenis. Dermalogica is niet voor niets wereldwijd de eerste keus van professionele schoonheidsspecialisten. Waarom? Omdat Dermalogica zich al ruim 30 jaar met hart en ziel wijdt aan educatie, onderzoek en professioneel advies. Dermalogica streeft altijd naar een gezonde en mooie huid voor iedereen.

dermalogica hydro masque exfoliant
dermalogica krachtige formules

Hoogwaardige ingrediënten

Aan de basis van een gezonde huid staat het gebruik van goede ingrediënten. Daarom gebruikt Dermalogica nooit gangbare ingrediënten, zoals minerale oliën, lanoline, gedenatureerde alcohol en synthetische kleur- en geurstoffen. Deze stoffen kunnen uitdrogend en verstoppend werken op de huid en kunnen irritaties veroorzaken. Daarnaast worden er enkel hoogwaardige ingrediënten gebruikt waarvan is bewezen door onderzoek dat deze bijdragen aan het verkrijgen van een gezonde huid. Dat bewijs wordt niet alleen geleverd door jarenlang onderzoek, maar ook door ruim 100.000 schoonheidsspecialisten die wereldwijd effectief met de producten van Dermalogica werken.

 

  • Zeep
  • Gedenatureerde (harde) alcohol
  • Minerale oliën
  • Kunstmatige geur- en kleurstoffen
  • Saponaria (natuurlijk zeepkruid)
  • Hamamelis (toverhazelaar)
  • Essentiële oliën en botanicals
  • IJzeroxides
dermalogica vrij van parfum

Formules

Al onze formules zijn vrij van synthetische geur- en kleurstoffen (parfumvrij), minerale oliën, lanoline en S.D. alcohol.

dermalogica vegan producten

Vegan

99% van onze producten zijn vegan op Skin Perfect Primer SPF30 na.

dermalogica glutenvrij

Glutenvrij

Alle Dermalogica formules zijn glutenvrij en kunnen worden gebruikt door mensen die glutenintolerant zijn en coeliakie hebben.

dermalogica vrij van parabenen

Parabenen Vrij

We hebben actief onze producten geherformuleerd om deze allemaal parabeenvrij te maken.

dermalogica dierproefvrij

Dierproefvrij

Wij zijn trots op onze dierproefvrije geschiedenis. We worden officieel erkend door PETA en Leaping Bunny als dierproefvrije organisatie.

 

Slimme product verpakking

Is het je al opgevallen dat de producten van Dermalogica nooit in een potje zitten? Dat is niet zonder reden! Iedere keer dat je een potje opendraait, komt er lucht (en dus zuurstof) bij de crème. Dit zorgt ervoor dat de werkzame stoffen in het product sterk in kracht afnemen. Bovendien komen er iedere keer dat je de crème gebruikt bacteriën vrij, doordat je met je vingers in het potje crème gaat. Dermalogica verpakt haar producten daarom altijd in een tube of pompsysteem. 

duurzame verpakkingen

Onze inzet voor duurzaamheid

Om onze ecologische voetafdruk zoveel mogelijk te beperken waar mogelijk, worden onze producten verpakt in FSC gecertificeerd milieuvriendelijk karton en papier. Ons streven is om voor het einde van 2020, 90% van onze verpakkingen recyclebaar of bio-afbreekbaar te maken. Een groot deel van onze verpakkingen is al duurzaam. Daarnaast worden FSC gecertificeerde verzenddozen gebruikt en worden deze gevuld met mais chips die bio-afbreekbaar zijn. 

In lijn met onze toewijding aan duurzaamheid, gelooft Dermalogica dat we de mogelijkheid – en de verantwoordelijkheid – hebben om plastic uit het milieu te houden. Als onderdeel van een toezegging om een schonere planeet te creëren voor toekomstige generaties, is onze iconische Daily Microfoliant nu verkrijgbaar in REFILL verpakking, en is gemaakt met 92% minder plastic, 95,6% minder olie en 95,7% minder uitstoot van broeikasgassen in vergelijking met de Daily Microfoliant-bus, zeef en dop.

Made in the USA

Dermaloigca’s producten worden vervaardigd in Californië, waar s’werelds sterkste milieu en consumenten bescherming wordt gewaarborgd. Onze formules worden alleen verkocht via instituten waar door Dermalogica opgeleide professionele huidexperts werken. Het bedrijf is inmiddels van een eenvoudige kleine ruimte in Marina del Rey (Californië) uitgegroeid tot een complex van 145.000 m2 in Los Angeles, en heeft nu in ruim 80 landen eigen vestigingen.
dermalogica flagship store